پودر زردچوبه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع پودر زردچوبه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


پودر زردچوبه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



پودر زردچوبه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه-قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه براي آقايان-قرص زردچوبه براي لاغري-ريختن زردچوبه در كپسول-بهترين زمان مصرف زردچوبه-قيمت زردچوبه  خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع پودر زردچوبه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

پودر زردچوبه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع پودر زردچوبه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه-قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه براي آقايان-قرص زردچوبه براي لاغري-ريختن زردچوبه در كپسول-بهترين زمان مصرف زردچوبه-قيمت زردچوبه  با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پودر زردچوبه  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

پودر زردچوبه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و پودر زردچوبه و قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه-قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه براي آقايان-قرص زردچوبه براي لاغري-ريختن زردچوبه در كپسول-بهترين زمان مصرف زردچوبه-قيمت زردچوبه  كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

پودر زردچوبه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زردچوبه براي هزاران سال است كه در هند به عنوان ادويه و داروي گياهي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. دانشمندان اخيرا بر روي اين ماده كه هنديان تا اين اندازه به آن اعتقاد دارند پژوهش‌هاي زيادي انجام داده‌اند و به اين نتيجه رسيدند كه زردچوبه واقعا داراي تركيباتي با خواص درماني قدرتمند است. اين تركيبات به نام كوركومينويد شناخته مي‌شوند كه مهمترين آن‌ها كوركومين است.كوركومين يك ماده فعال اصلي در تركيبات زردچوبه است؛ يك ضدالتهاب موثر با خواص آنتي‌اكسيدان قوي كه ۳ درصد از وزن زردچوبه را تشكيل مي‌دهد. دوز مصرف مناسب اين ماده را ۱ گرم در روز توصيه كرده‌اند. رسيدن به اين ميزان مصرف از كوركومين فقط با استفاده از پودر زردچوبه به عنوان ادويه در طول يك روز بسيار سخت است. به همين دليل براي بهره‌مد شدن از تمام خواص زردچوبه شما مي‌توانيد از كپسول زردچوبه استفاده كنيد.

كوركومين به سختي در خون جذب مي‌شود اما اگر شما همراه با زردچوبه، فلفل سياه استفاده كنيد به جذب آن كمك كرده‌ايد. فلفل سياه داراي ماده‌اي به نام پيپرين است كه جذب كوركومين در بدن را افزايش مي‌دهد. بهترين مدل‌هاي كپسول زردچوبه داراي پيپرين هستند كه به تاثيرگذاري بيشترشان كمك مي‌كند. كوركومين همچنين در چربي حل مي‌شود، پس شايد ايده خوبي باشد كه بيشتر همراه با غذاهاي چرب مصرف شود.

1. درمان التهابات مزمن: التهاب در بدن نقش بسيار مهمي دارد. التهاب كمك مي‌كند بدن شما با مهاجمان خارجي مبارزه كند و در ترميم آسيب‌ها هم نقش بازي مي‌كند. بدون التهاب عوامل بيماري‌زا به راحتي مي‌توانند بر بدن شما چيره شوند و شما را از پا دربياورند. اما علي‌رغم اين كه التهاب حاد و كوتاه‌مدت مفيد است، زماني كه التهاب مزمن شود، مي‌تواند به مشكلي جدي تبديل شود و به اشتباه به بافت‌هاي خود بدن حمله كند.حال محققان بر اين باورند كه التهاب مزمن نقش بزرگي در بسياري از بيماري‌هاي جدي ايفا مي‌كند. اين موضوع شامل بيماري‌هايي مثل سرطان، سندروم متابوليك، آلزايمر و بيماري‌هاي ديگر مي‌شود. بنابراين هر چيزي كه بتواند با التهاب مزمن مبارزه كند، در پيشگيري و حتي درمان اين بيماري‌ها مفيد خواهد بود. بدون وارد شدن به بحث التهاب در بدن (چرا كه مبحث بسيار پيچيده‌اي است)، خيلي ساده مي‌گوييم كه كوركومين به عنوان يك ماده فعال، كليد درمان التهاب مزمن است و با التهاب در سطح مولكولي مبارزه مي‌كند.

2. افزايش ظرفيت آنتي اكسيدان بدن: تصور مي‌شود آسيب اكسيداتيو كه ناشي از فعاليت راديكال‌هاي آزاد در بدن است، يكي از مهم‌ترين دلايل پيري و بسياري از بيماري‌ها باشد. دليل اصلي اين كه بدن ما به آنتي‌اكسيدان‌ها احتياج دارد اين است كه آنتي‌اكسيدان‌ها از بدن در برابر راديكال‌هاي آزاد محافظت مي‌كنند. در نتيجه آنتي‌اكسيدان‌ها بسيار مفيدند. كوركومين موجود در زردچوبه يك آنتي‌اكسيدان قوي است كه مي‌تواند راديكال‌هاي آزاد را خنثي كند. كوركومين همچنين باعث فعال شدن آنتي‌اكسيدان‌هاي خود بدن مي‌شود؛ يعني لشكري از آنتي‌اكسيدان‌ها را در برابر راديكال‌هاي آزاد قرار مي‌دهد. در نتيجه ديگر شانسي براي راديكال‌هاي آزاد باقي نمي‌ماند، چون زردچوبه مستقيما جلوي آ‌ن‌ها را مي‌گيرد و آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در بدن را هم تحريك مي‌كند تا در برابر آن‌ها از بدن دفاع كنند.

3. كاهش خطر بيماري هاي ذهني و بهبود عملكرد مغز: در گذشته تصور بر اين بود كه نورون‌ها يا همان سلول‌هاي عصبي پس از عبور از دوران كودكي ديگر توانايي تقسيم و تكثير شدن را ندارند. ولي حال ثابت شده است كه اين تصور درست نيست. نورون‌ها نه تنها توانايي تشكيل اتصالات جديد را دارند، بلكه حتي در بخش‌هاي خاصي از مغز مي‌توانند تكثير شوند. يكي از محرك‌هاي اصلي اين پروسه، فاكتور نورون‌زايي مشتق‌شده از مغز است. اين فاكتور درواقع نوعي هورمون رشد است كه باعث رشد و گسترش شبكه عصبي در مغز مي‌شود. بسياري از بيماري‌ها و اختلالات مغزي مثل آلزايمر و افسردگي، با كاهش ميزان اين هورمون ارتباط دارند.خاصيت زردچوبه اين است كه مي‌تواند ميزان اين فاكتورهاي نوروتروفيك مغز را افزايش دهد. اين خاصيت زردچوبه مي‌تواند در به تعويق انداختن بسياري از بيماري‌هاي مغزي مرتبط با افزايش سن موثر باشد. كوركومين زردچوبه همچنين مي‌تواند باعث بهبود حافظه شود و شما را باهوش‌تر كند! هرچند در اين زمينه نياز به تحقيقات كنترل‌شده‌ي بيشتري وجود دارد.

زردچوبه يك گياه دارويي است كه به طور گسترده در آشپزي و تهيه مكمل‌هاي غذايي استفاده مي‌شود. پودر زردچوبه يك پودر زرد به رنگ است كه از ريشه گياه زردچوبه به دست مي‌آيد. اين پودر به دليل طعم و رنگ خود بسيار مطلوب است و همچنين خواص دارويي و ضد التهابي دارد.

زردچوبه و پودر آن در آشپزي براي تزيين و طعم‌دهي به غذاها به كار مي‌رود، به ويژه در غذاهاي هندي و جنوب آسيايي. همچنين، به عنوان يك مكمل غذايي، افراد ممكن است پودر زردچوبه را به سبب خواص سلامتي آن مصرف كنند. برخي از خواص معروف زردچوبه عبارتند از:

ضد التهاب: زردچوبه مي‌تواند به عنوان يك ضد التهاب طبيعي عمل كند و در كاهش التهاب‌هاي مزمن مانند آرتريت و التهاب معده كمك كند.

آنتي‌اكسيدان: اين گياه حاوي تركيبات آنتي‌اكسيداني مانند كركومين است كه مي‌توانند در مقابله با آسيب‌هاي اكسيداتي و پيري زودرس پوست كمك كنند.

حمايت از سيستم ايمني: زردچوبه ممكن است به عنوان يك تقويت‌كننده سيستم ايمني عمل كند.

كمك به مديريت ديابت: برخي تحقيقات نشان داده‌اند كه مصرف زردچوبه ممكن است سطوح قند خون را كنترل كرده و در مديريت ديابت كمك كند.

حفاظت از سلامت معده: زردچوبه ممكن است به عنوان يك آنتي‌اسيد طبيعي عمل كرده و به محافظت از معده در برابر آسيب‌هاي اسيدي كمك كند.

قبل از استفاده از هر نوع مكمل يا تغذيه‌اي با پزشك خود مشورت كنيد، به خصوص اگر داراي مشكلات سلامتي خاصي هستيد يا داروهاي ديگري مصرف مي‌كنيد. همچنين، توصيه مي‌شود پودر زردچوبه را با مقدار معقول و معتدل مصرف كنيد، زيرا مصرف بيش از حد ممكن استفاده از آن را زيان‌آور كند.

 

پودر زردچوبه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

پودر زردچوبه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه-قيمت زردچوبه -خواص زردچوبه براي آقايان-قرص زردچوبه براي لاغري-ريختن زردچوبه در كپسول-بهترين زمان مصرف زردچوبه-قيمت زردچوبه  مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 298 بازدید دیروز 421 بازدید کل 585232

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .